Lördag!

Shillevippen.
Härlig dag än så länge, jobbade till tre och på väg till bussen mötte jag Alexandra. Bestämde snabbt att jag skulle följa med henne på en minishoppingrunda. Så vi gick ner till Baronen, Luktade på bodycream och lite, chocken kom när vi gick ut ur affären. Den kom massa Zombizar(människor som tycker om att se dumma ut) i korridoren, jag sket ner mig och sprang in på pressbyrån medans Alexandra tyckte det va as kul "jag har alltid velat gå i ett köpcenter med massa zombizar" haha! Usch jag blev rädd, inte nog med det så var det ett par zombizar på bussen med. Fan jag har seriöst aldrig varit räddare för människor alltså! usch usch usch. Det var kul att träffa dig iallfall! Måste som sagt träffas oftare nu när vi båda bor på samma ställe =D

Idag händer väl ingenting kan jag tro?!


Det här är Lexis dröm!
(Jag har censurerat, så döda mig inte ) =D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Naw :) Tack :)



Ja vi måste ses mer!!!! Saknat dig!

Puss

2009-06-13 @ 19:16:42
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Nadja - men kallas Barbie

Bra blogg du har, läser den varje dag :)

2009-06-13 @ 23:35:30
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Bella

Haft en bra lördag? :) <3

2009-06-14 @ 01:19:10
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0