Jag vill sova vidare

Jag borde verkligen gå upp hur sängen nu, men jag orkar inte riktigt än. Jag måste, jag ska bara skriva klart först. Jag börjar jobba halv 12 idag och det är jag som stänger,SÅ SPÄNNANDE!  Nu känner jag att det verkligen är på riktigt allting, det är lixom jag, Mimmi, som stänger. Ute regnar det, urk jag som tänkte cykla idag! Vart tog sommaren vägen? Just glömde att jag var i Sverige, sommar innebär regn 24/7. Nej, upp tvätta ansiktet äta frukost och åka till jobbet!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0