Jag är inte gosig!

Puh, lång dag, jag är så redo för att nanna kudden!  Har egentligen inte gjort något speciellt, jobbade och gick lite på stan, köpte mig en ny outfit och ett par nya skor. Man måste ju kunna jobba ordentligt i bekväma skor, fick däremot ont i lilltån..Har försökt få till ett bra legg kort, men jag lyckas inte. Blir irriterad på att jag inte kan få till ett snyggt kort, jag menar jag är snygg varför fastnar jag inte på bild =O?! jaja, fick ett par som blev sisådär!
Any way. Sova, jobb imorgon!
PUSS


(Man måste älska min solbränna ♥)
Linne och kjol från Ginatricot! REA FYND! Endast 200kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0