Home sweet home.

Hallå där.. Nu är jag hemma från jobbet och jag älskar att det inte finns en man i detta hus för jag kan gå med hottis och bh hur jädra mycket jag vill, helt underbart att slippa ha kläder på sig (jag är inte så knäpp som jag låter)! Annars, jag har haft en riktigt bra dag på jobb, fick 10 katronger med NYHETER, dun dun dun duuuuun helt kul. Jag blev helt överlycklig när postgubben kom och sa att jag hade 10 kartonger som väntade på mig, på riktigt! Jag och min kollega (har inte riktigt fattat än att jag verkligen är anställd) packade upp och gjorde om lite i butiken, det blev så fint så!

Nu måste jag däremot försöka få tag på Mikapika för att kolla läget om vad som ska ske ikväll? Öland eller inte? 


Kan kan kan inte fatta att det gått ett helt år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0