Bananasplitt hade varit gott om man TÅL banan!!

Hojt. Idag mår jag riktigt bra. Vaknde och trodde jag hade försovit mig, hoppade in i duschen, nu är jag hårlös! Åt äggmacka och funderade på om jag började elva eller tolv, ringde jobbet och självklart börjar jag tolv. Jag ska in till stan endå för jag behöver köpa mig ett strand linne. Och skumgummi! Badväskan är packad och jobbet väntar. Får se om Qvibb kommer in till stan? Jag ska till stranden no matter what! Jag kommer hem sen sent inatt hoppas jag iallafall undra om Johanikke skall med och bada? Då kanske man kan ta med sig mitt vin? Mys! Måste skicka iväg ett sms till min lilla lady! Jaja, jag kommer sakna er men imorgon får ni massa smaskiga bilder..

Hoppas eran dag blir lika bra som jag hoppas min blir.

PUSS PÅ ER!


i know you love this face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0