you are the one for me for me formidable

Tro det eller ej men jag ska faktiskt gå och lägga mig nu! Har huvudvärk (kan bero på vädret) och min kropp behöver massage! Imorgon väntar en hel dags jobb men innan jag lägger mig ska jag ta bort nagellacket jag målade på igår. Målar nog dom svarta imorgon bitti!
Nu börjar jag undra om jag verkligen ska åka runt den 25:te eller om jag ska vänta tills runt den första, för då har jag flera dagar ledigt och hela helgen! Frågan frågan! Kanske kan byta bort en dag så jag kan kombinera.... blaaaa orkar inte tänka på det idag. Stockholm ska jag till iallafall!  God natt!



Jag ser fram emot skratt med min hackspett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0