Vincent och Kleo..

Hojt, nu är jag mer vaken än jag var innan, somnade till en film! Jag har däremot sjukt ont i magsäcken, jätte skumt. Hade det imorse med. Nu har Kleo fått hit sin bror Vincent =) Så nu är hon lugnare än vad hon var innan. Skönt för henne och jävligt skönt för mig. Senare ikväll ska jag umgås med Mika som det ser ut nu iallafall! Det ska bli kul för jag har inte träffat henne på rätt så länge nu faktiskt. well well, nu ska jag fortsätta vila så magontet kanske går över.

ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0