I love my boys!

Jag har haft en helt underbar dag med mina älsklings grääbs! Jag åkte iväg med bussen och blev uppplockad med bil. Jag (som hatar smuts och småkryp) hjälpte gräbbsen med att gräva lite vid rampisen ( dom håller på att bygga en skatepark typ) meeen jag tröttnade rätt så snabbt och kollade på istället. Vi åkte och köpte pizza( margarita), sjukt gott när man överdriver med vitlöksåsen :). Sen så sjöng vi lite med, eller jag försökte men det gick inte så bra haha. Vi får slipa på diamanten en annan dag. Nu är jag hemma igen och har sjuk huvudvärk faktiskt, ska snart lägga mig för imorgon är en ny dag i HOPP OM ATT MIN FÖRLÄNGNING KOMMER!!!! Börjar bli fattig nu alltså!


Kommentarer
Postat av: Lona ♡ säljer en nikon d70

snygg bild!

god morgon ;D

2009-07-28 @ 09:40:48
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: denise malmqvist

hehehe lacker bild , jo jag gissade pa att du hade sjungit. Vad sjong du da?

2009-07-28 @ 16:09:08
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0