Ta mig tillbaka nununununu!

Har mjölkat älskade Sofia på bilder från skoltiderna. Saknar allting så sjukt mycket!




HAHAHAHA! Vad ska jag säga mer än att det var 3:a dag! Hippie for life!


Innan jag shakade loss till shorty got low. haha UNDERBAR KVÄLL!


Jag är balfin! Sitter nere vid kallis...


Rekorn höll tal och vi brydde oss?


Jag och Fisen, heta på "FFFFFFFFFFFFFFÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!"


Där har jag cigg paketet men vart fan tog sen vägen? Jag blev så glad när dom ropade upp vårat klass namn så jag kastade ciggpaketet och sprang ut hahaha!


Hur jag än bär mig åt är jag vacker!


Älskade Madde! Saknar henne så sjukt mycket!


(tiden då jag rökte!) Men visst fan är jag fin! Bakom mig "glada" finsen som fick mig att stor tjuta 2 sekunder efter denna bild när jag vänder mig om och ser att hon bölar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0