TA mig till Alanya!

NÖFF!
Jag är så sjukt trött i kroppen, mina nya skor tar död på mig alltså. Måste verkligen köpa en ny extra mjuk sula! Annars, jobbat hela dagen och det har varit så sjukt varmt alltså, Älskar sån här fuktig värme, det påminner om Turkiets väder and I LOVE!



Jag och mom har ätit varma mackor, as gott. Simpsons tog precis slut och nu är det F.guy på tven! Ska glo snart. Jag har så sjukt mycket jag vill köpa till mitt rum men pengarna räcker inte till. Fan att jag måste göra mig ett nytt leg! Kom föresten inte till Banken idag med tanke på att kunderna älskar att dra i dörrarna 5 minuter innan stängning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0