Nu brinner maten!

Puuh, Nu är jag hemma och jag har äntligen börjat varva ner. Helt ärligt så uppskattar jag min mamma grymt mycket alltså, JAG ORKAR INTE MED ALLT SOM SKA GÖRAS! Katterna ska ha mat och deras lådor ska rensas, diska, jag ska laga mat(jag kan inte laga mat, jag lagar fryst färdiglagad mat och de tycker jag är jobbigt), HERREGUD!
Men som sagt, nu börjar jag lugna ner mig. Maten puttrar i stekpannan och jag är så sjukt hungrig. Har fortfarande ont i magen, fick ta verktabletter på jobbet.. Nog pratat om mig. Hoppas ni mår bra min lovers!

PUSS!


Jag på lunchen! Helt sliten


HAHAHA jag tycker denna är så rolig, Jag tittar alltid på denna när har mött en kund som inte varit så glad.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, klockren bild :)

2009-07-17 @ 20:00:22
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0