Mys med mig!

Usch va det regnar. Jag sprang (JAG SPRANG!) hem från bussen men inte fan blev jag mindre blöt för de! Hemma iallafall, ska ta en dusch och göra mig lite mackor framför tv och mysa med mig själv! Jobb dagen har gått bra och många skratt har jag fått. La även undan en mjukisdress i pigelinfärg som jag ska köpa till löning! MYSA med den ska jag göra i Stockholm! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. PUSS!


Älskar att vara ensam hemma för då kan jag gå runt NAKEN!


HÄRLIGA SVENSKA SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0