Jag älskar Musik...

.. och därför kommer det ibland sånna här små snuttar. Warm this winter OMGJORT till love love love this summer! Jag tycker verkligen att en sån här låt ska VARA MED I SOMMAR! Ska få hjälp av älskade Qviberg med riktig mic och grejs någon gång snart för att sitta på sjunga vid kameran är lite hum (freak) jag vet att ni älskar det!

Till er alla från mig alla en riktigt god smyg lyssning haha (min svenska alltså)



Visst har jag fina blommor?

We met this summer, and we fell in love.

Outside that dancing place, We shared our first embrace.
And then inside my heart, I felt a fire start.
I want you to be close, and you dont have a choice.
And I'm gonna be your love this summer.

Each time your lips touch mine, They taste like sparkling wine.
I feel so warm a glow, Just 'cause I want you so.
im cozy in your arms, I'm yours to have to hold.
And I'm gonna be your love love love this summer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0