Happy Happy

Puh, nu har jag fixat med massor med räkningar, fy fan för räkningar. FJUT sa det bara och så var pengarna borta men liiiite har jag allt kvar och det skall spenderas. Lite imorgon när jag ska hämta ut paketen som väntar på mig och köpa min pigelindress från Triumph som jag nu kommer bli FAST ANSTÄLLD HOS! och lite på söndag då jag ska till strand med Mika och så lite på Onsdag när jag ska ut med Johanna här i Kalmar. Åh så HÄRLIGT! Det ända som saknas nu är SOLEN (och någon att vrålhångla med), men det fixar sig säkert. Så länge det inte rengar är jag glad !!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

ååå hatar att ha massa räkningar. usch

2009-07-24 @ 00:51:34
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: My J

Grattis :)

2009-07-24 @ 15:47:36
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0