God natt eller?


(så jävla borta, picknicken med Nadine i går! MYS!)

Vet egentligen inte vad jag gör upp! Ska snart lägga mig, jag jobbar faktiskt imorgon! Hoppas på lite bättre väder med, detta vi har fått nu är ju bara tråkigt.  Jag längtar så till Stockholm, helt sjukt! Det kommer antagligen blir 3 dagar söndag,måndag och tisdag. Och Grönalund och Village är två stället jag SKA besöka! KUL! Nu ska jag faktiskt borsta tänderna och tvätta ansiktet.

Jag förstår inte hur man kan förstöra sig så, Sluta vara så jävla komplicerad och bara njut av livet! Det är bara du som kommer ångra dig.. Jag lovar

Kommentarer
Postat av: Nadine

Inga bilder på mig men pickniken va du väl inte själv på.. dumma syster

2009-07-08 @ 01:43:07
URL: http://moulinrougee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0