Go for your dream!

Hej lovers. Här sitter jag och slappar, mitt internet fungerar igen. Jag är överlycklig. Jag och mom åkte till stan för att gå på marknaden som för övrigt SÖG! Gick in förbi jobbet och skulle kolla om min kollega hade fått jobbet som butiksChef och visst hade hon det vilket betyder ATT JAG FÅR HENNES TJÄNST.  WIIHUUU! Jag har fått fast jobb. Känns underbart faktiskt. SÅ NI SOM SA TILL MIG ATT JAG VAR DUM I HUVUDET SOM INTE TOG FÖRSTA BÄSTA JOBB, SUCK ON THIS! Nu är det bara skolan jag ska komma in på! Jag och mamma firade lite, med Thaibuffe, LOVE! Sen köpte jag lite nagellack och skit på H&M som behövdes. Jag är så lycklig just nu alltså.. Grattis till mig..



Behövligt!


Resultatet! Gulligt värre!

Kommentarer
Postat av: Mika

aw, babe. Grattis till jobbet! :D <3<3<3

2009-07-24 @ 00:13:56
Postat av: elina

rikigt snygga naglar ju! jag älskar den lila färgen.

2009-07-24 @ 10:22:20
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: julclaude

ååh va snygga de blev, härlig färg dessutom :)

2009-07-25 @ 00:25:59
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0