För jag älskar livet

Hej älsklingar, dålig update jag vet! Sitter hemma hos Mika och njuter av härlig sällkap. Vi har spelat kort och bara myst. Jag älskar att umgås med henne lady för hon får mig att må bra! Nu håller hon på med maten som jag snart ska hjälpa till med(trots att jag inte kan laga mat). Vi har även varit en sväng till Köpstan och köpt glass som vi ska ha till efterätt. Sen ska vi bara mysa och ha trevlig. Jag stannar nog här inatt så antingen hörs vi senare ikväll eller så hörs vi imorgon.

Hoppas allt är bra med er och att ni har mer solsken än vad vi har här på Öland.



XOXO

Kommentarer
Postat av: Nanna

Låter som ni har det hur mysigt som helst! Spela kort har jag inte gjort på länge. Vad spelade ni? Ah jag handlar nästan alla mina underkläder på Triumph! Bra butik!

Tyvärr har det varit väldigt lite sol här nere i skåne...

2009-07-20 @ 21:14:24
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: Nanna

Låter som ni har det hur mysigt som helst! Spela kort har jag inte gjort på länge. Vad spelade ni? Ah jag handlar nästan alla mina underkläder på Triumph! Bra butik!

Tyvärr har det varit väldigt lite sol här nere i skåne...

2009-07-20 @ 21:14:30
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/
Postat av: jenipeni

fin blogg!

2009-07-20 @ 22:39:04
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0