En vanlig sommarkväll med Mika!

God natt allesammans!
Här sitter jag och skriver. Kom hem för en stund sen från sen kväll med loket(Mika)! Vi har varit på stan och lyssnat på larze någonting i den stilen! As kul med dansband! "Jag måste ringa carina" satt på O´learys och åt god mat och drack gott. Fick sällskap senare av the gayguys, mycket trevliga killar det där.
Nu ska jag sova för imorgon är det jobb som gäller.

PUSS!


Seriöst den godaste hamburgaren jag ätit i hela mitt liv! Sjukt!

Min älskling är en fin smakare ;D

Erkänn att jag är söt efter en hel dags jobb och slit!

Full proppat på torget

The gayguys!

Swiiiiiiiiiish!

Swwwiii-Noot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0