Duscha ditt äckel!

Hej!
Fy fan vad jag måste duscha känner jag nu. HAHA! Kom hem från jobbet för ett tag sen, och har försökt borra upp hylla nr 2 på väggen MEEEEEEEEEEEEN självklart går det inte. Jag hatar betongsväggar med gömda grejer bakom som förhindrar mig från att få som jag vill! Men endå! Idag på jobbet så gick kortterminalen sönder, OPS! Inte så jäkla bra nu till helgen och allt får hoppas att folk vill handla med kontanter i helgen! PLEASE! Det skulle kosta oss 4000 om vi ville ha den nya kortterminal till imorgon 4000 JÄVLA KR! Helt sjukt!

Jag hatar vädret vi har nu, jag går runt med ständig huvudvärk, eller jag kanske har en propp i hjärnan?!


Jag suger på kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0