Busunge.

Nu ska jag soooooooova för imorgon ska jag jobba. Nadine ligger och slappar på madrassen med skvaller blaska framför sig, WE ALL LOVE GOSSIP! Ser ut att bli stockholm iallafall, mohaha! Jag kan inte riktigt bestämma mig sörru. Baby can i stay with you? Om inte så, Buub can i stay with you? haha!

Jag ska göra upp och ner med heeeeeeela kvarteret, wooobiiii!
Men nu ska jag tvätta ansiktet, borsta tänderna och kisselidissa en sista gång innan jag lägger mig så jag inte gör en olycka under natten :)



night night sleep tight

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack =)

2009-07-14 @ 23:40:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0