Äntligen helg

Fy fan vilket väder vi har här i Kalmar. Herre min gud, blixtrar och dunder, magiska under lalalaaa. Jag har inte vågat sätta igång datorn förens nu. Har haft allting avstängt här hemma. Vågade inte ens duscha.. Men nu blev himlen ljusare, så nu jävlar. Hade så himla bråttom imorse så jag hann inte skriva något inlägg. rusade iväg till bussen som aldrig kom, fick panik och medelade jobbet att jag var påväg men att jag skulle bli sen. När jag kom fram till jobbet kollade min chef på mig och sa, va fan gör du här nu? Vadå sa jag, jag är ju 20 minuter försenad.
- Älskade vän, vad är klockan?
- 20 över 10. VA FAN!
Jag började inte förens 11. SÅÅ typsikt mig, jag får sån panik att jag ska komma försent att jag inte tittar ordentligt på klockan, men jag fick sluta tidigare och det var bra för jag hann cykla hem innan ovädret började.

Nu ska jag bara läsa massor med bloggar och njuta av ledighet för jag jobbar inte förens på Onsdag igen. Skönt!


Kleo är bra söt men fan lilla katt va gör du med mina väggar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0