Äkta fake!!

Hej, nu är jag hemma och jag håller på att tvätta. Har precis ätit mat med som jag lagade alldeles själv (läskligt) och det smakade faktiskt helt okey! JAG  HAR MIN FÖRLÄNGNING NU(men inte i huvudet än). Det kliar så i fingrarna jag vill bara färga håret och fixa allt. Tråkigt nog så har nördarna som säljer detta hår ändrat mängden och kallar det jag har för ett paket, Jag hade egentligen behövt det dubbla av det jag har men jag ska få det att fungera, får väl tunna ut mitt hår så att det ser bra ut ;)! allt går! Nu ska jag ner i tvättstugan igen.. Hörs innan jag färgar håret ...


PUSS DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0