Vart skall denna dag ta mig?

Frukosten satt fin fint. Nu har jag fixat iordning mig lite för jag skall ner till vårdcentralen snart, behöver nästan gå om typ 10 minuter men iaf. Vart skall denna dag ta mig? Ja det vet jag faktiskt inte men någonstans hoppas jag. Skall prata med Liza med om flytten till hennes lägenhet. Juste ja, jag skall förbi konsum med och fråga om dom kanske vill ha mig jobbandes där :) Hoppas hoppas hoppas. Nej, nu ska jag iväg.  Ps Jag vill krama B.



Jag älskar mina ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0