livets mening?

Så, nu är båtbiljetten bokat och jag åker tillbaka till Öland imorgon. Är väldigt förvirrad över massor just nu men sånt är mitt liv, man får aldrig reda på saker så som det egentligen är. Jag hann aldrig ner till vårdcentralen idag utan jag får ta den när jag kommer hem till Öland.

Vill bara lägga till att min kära vän Alexandra skall bli mamma, Grattis älskling!

Annars har det inte hänt mycket idag, har varit trött och haft ont i huvudet faktiskt. Legat och degat i sängen och funderat en hel del massa. vad är det egentligen mitt liv går ut på? Läste igenom det jag har skrivit i bloggen än så länge och såg att det var bara en massa gnäll och problem. Hur bryter man ett mönster och hur går man vidare utan glädje?
___
Jobbsökandet i Norge är i full gång och jag hoppas för allt i världen att vi får jobben vi söker. Det hade varit riktigt drömliv att få åka iväg för att verkligen bara tjäna en massa pengar och sen komma tillbaka till Sverige när pengarna bara är i överflöd. Jag vet att jag skulle försöka investera mina pengar. Förhoppningsvis till en klädesaffär som jag skulle vilja öppna tillsammans med min Syster. Men det får man se när den dagen kommer lixom. Man ska vara försiktig med vad man önskar sig för ibland så får man exakt det.

hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aw, tack gumman! Vad gullig du är <3

2009-01-07 @ 23:33:50
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0