Jag har blivit dösjuk

Nu är jag tillbaka igen, och jag har blivit dösjuk. iaf jag tycker det med tanke på att jag sällan blir sjuk och om jag blir sjuk så blir jag sjuk på riktigt. Jävligt flummig mening men ni förstå. BLÄÄ jag hatar att må så här dåligt. Att känna att man vill spy men man spyr aldrig. Stoppa fingrarna i halsen skulle aldrig falla mig in så jag får må som jag mår tills det går över. Näsan rinner och huvudet bultar jag är helt yr och allting bara snurrar. Vill någon byta?
Annars har det inte hänt mycket. Jag har legat och kollat massor med film och skapat ett berg med snytpapper.


En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter
bredvid dig och säger; 'VI strulade till det!'

( Ju fler gånger jag läser den som står över blir jag knäpp. Man kan tolka det på två olika sätt. En äkta vän skulle väl endå aldrig låta det gå så långt`? Men texten är fin om man inte lägger förmycket tanke bakom den som jag lätt gör)



Therese Karlsson Pyssling, du är min äkta vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0