Lite panik

Hej, jag har sån sjuk ryggvärk. Vet inte varför eller hur jag ska bli kvitt den. Jag har försökt med att knäcka rygger, och försökt massera mig själv men ingenting hjälper och det gör så sjukt ont. Får nästan lite panik.
Vaknade av att Emelie och Elin skulle åka hem så jag gick upp och kramade dom adjöss. Märkte när jag började prata att min läpp sprukit och det beror på att det är så pass kallt ute som det är, mina läppar spricker alltid under vintern hur mycket leppsyl jag en använder. Jätte jobbigt. Idag händer nog inte allt för mycket. Får se vad min rygg orkar för den gör så sjukt ont som sagt. Nu ska jag försöka massera mig själv igen.

Pussna Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0