Självklart tackar man ja

Då var man vaken igen och jag är alldeles snart på väg tillbaka från Min Girl friend i Kalmar till Öland. Min boy friends Q ringde för en stund sen och undrade om jag ville ha skjuss. Självklart tackar man ja och får slippa åka buss i 1-2 timmar..
Sagan som Mika skrev om igår var en sjuk saga, Jag skrattade så jag kissade. Jag hade lagt upp den här om jag visste hur man gjorde så ni fick skratta med. Nej, undra vad man ska äta till frukost. Om jag vet rätt så har mamma lagat mat ? Men vem vet. Jag kan ju ha fel. Äsch. Hur mår ni?


Oändligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0