Senceless

Hittade en text jag skrivit för länge sen när jag var lite deprimerad, underbart med datorer och internet att man kan lagra en massa saker.   Dock inte lika underbart att vara deprimerad. Får ångest när jag läser texten och kommer tillbaka till samma känslor jag kände då men, jag tycker faktiskt att den är fin och den ger mig styrka om att livet faktiskt blir bra trots att det finns motgångar! Lite pepp!


One day you feel like me
I wish one day you be me
All alone and tainted
for you to feel all left out
in a world full of hate and sadness

In my heart I can hear the river stream
My mind shows me the pain you have caused me
And in my soul i can feel the struggle  between right and wrong

one day I wish you be me
one day I wish I be you
Senceless


Glöm inte rösta i menyn. Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0