Så klart är min loverboy Chris med

God morgon/middag. Vaknade relativt sent och jag vill bara fortsätta sova egentligen men icke sa nicke. Sitter och lyssnar på no air (konstigt?) Vi skall alldeles snart äta frukost här och det ska bli sjukt gott för jag är hungrig. Jag åker antagligen hem idag. Jag vill bo i Kalmar. Det är så mycket bättre än Mörbylånga! URK! Nej, hej då!

Inatt fick jag äntligen se This Christmas och jag är sjukt glad för det. Den filmen var riktigt bra och många tårar blev det. Jag är så känslig. Titta titta titta på den filmen för guds skull. Den filmen är Grym!

Så klart är min loverboy Chris med i filmen. Filmen heter This Christmas och jag lovar er skratt och tårar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aha, hahah! Kan du inte lägga ut bilder på dom :)

Puss

2009-01-25 @ 13:49:02
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0