Nice att ha sitt eget ställe lixom

God Morgon.
Här ligger man i sängen med hörlurarna på och lyssnar som vanligt på Chris,Beyonce och Alexandra Burke.
Status just nu: Trött som en åsna men Oj vilket strålande humör.
Igår diskuterade jag lite med Liza och jag skall hyra hennes lägenhet. Det kommer bli så nice. Lägenheten är vägg i vägg med mammas så hon kommer kunna ha sten koll på mig med det blir endå nice att ha sitt eget ställe lixom. Nu är det bara jobb som saknas. Jag ska söka vart enda jobb som finns i Kalmar/Öland (EJ TELEFONJOBB) idag och jag ska banne mig ha ett alltså. Jag kommer stanna här ett bra tag har jag på känn men det gör mig ingenting eftersom jag börjar gilla att vara här nu när jag fått ett "liv" här.  Hoppas mamma vaknar snart så man kan gå ner och äta frukost.


Im out

Kommentarer
Postat av: JOANNA

låter sjukt härligt:)

chris sooo hot!

2009-01-18 @ 11:47:22
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: tack så mycket. du håller du frisk eller?:)

2009-01-18 @ 12:56:57
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0