Nästan ingen smak på något

God Morgon.
Snytpappersberget växer och jag har fått hosta, men (tack Gud) jag inte någon feber och det är grymt skönt (peppar peppar). Vaknade tidigt idag och kunde inte somna om så jag gick ner och åt frukost med Mamma och Berran. Tyvärr så kände jag nästan ingen smak på något av det jag åt, men jag vet att det var gott. Ska egentligen till min älskade Mika i helgen men jag vet inte hur det blir med det nu med tanke på att jag är så sjuk som jag är. Vill helst inte smitta henne.
Vad händer idag då?
Ingenting kan jag tänka mig, jag vill bli frisk. Och hur blir man det utan en massa medicin?? Jag önskar jag aldrig blev sjuk. Beyonce spelas i bakgrunden och Katti ligger och diggar med. Underbart endå!


Hörs när vi hörs.


Undrar om jag skulle passa i den hårfärgen? Fast mer slingaktig :O???

Kommentarer
Postat av: Ellinor

testa, det är ju alltid kul att förnya sig själv lite:P

2009-01-22 @ 10:34:03
URL: http://nakenelmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0