När man är sjuk

Bläää, uttråkad. Det är tråkigt att bara inte göra någonting. Jag orkar inte göra någonting heller så att ligga i sängen och bara vara är typ det jag orkar. Blää. Är inte alls sugen på The hills idag så jag tänker inte titta. ÅÅÅÅH vad allting suger när man är sjuk. Speciellt när man är sjuk och bor på Öland.  Vad gör man vad gör man.??? Jag ska kolla på The hills iaf. Lite tidsfördrivt. Sesong 4 är ju bäst men jag har inte deeeeen äääään, vill ha NUUU! jaja. Hej då era slapprövar












This sucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0