Min kära mamma på väg till apoteket

Guud make the snor go away haha. Min näsa är helt förstörd nu. Papper är verkligen farligt. Fan fan fan. Som tur är så är min kära mamma på väg till apoteket och skall köpa nässprej till mig nu så jag slipper förstöra min näsa med papper, sen för hoppningsvis så får jag hem en annan grej från apoteket med så jag kan få lite svar på mina frågor om min kropp på senaste. Imorgon bär det av till vårdcentralen igen och jag hoppas på att min läkare är frisk. Urk!.

THE HILLS IS ON!
Jag har fått jätte fina och gulliga kommentarer idag, tack alla för dom!



Hur naturligt vacker är inte LC egentligen. jag skulle vilja ha hennes gaderob utan tvekan här hemma på Öland. love love love her style. But hey, who dosnt?

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



(Alla hjärtans dags tips?)

2009-01-22 @ 15:29:50
URL: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0