Min favorit person

Jag känner mig levande igen. Det blev ingen thai mat utan resturang Italia istället med min favorit person. Jag åt ingenting italienskt utan det fick bli en stor grekisk sallad för min del och Q beställde in en pizza. Smaskens! När vi hade suttit där ett bra tag så bestämde vi oss för att åka till City gross men det var stängt så vi åkte hem istället. Och som ni säkert märker så sitter jag här nu och skriver. Imorgon ska jag handla lite matgrejs som jag vill ha hem. Snart fyller jag år eller 7 februari men det är snart för mig och jag ser sååå fram emot det. Nu ska jag kolla på internet om det finns något billigt löshår man kan beställa hem. Love love love. Puuusssna

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0