Mika gästbloggar!

Halli hallå!
Just nu ligger Ellie väldigt nerbäddad i min säng bakom mig. Jag har satt på Chris Brown för att hon ska bli nöjd. Jisses vad hon är lätt att tillfredställa!
Hon har nu varit här sedan i Lördags, riktigt skönt att få ha henne här. Det var ett tag sedan vi bara fick vara. Jag kommer inte att släppa i väg henne till Gotland eller STHLM på ett bra tag! Öland/Kalmar blir så tråkigt då.
Usch, vi är båda trötta som aldrig förr men vi vägrar ändå somna. Man kan ju missa något lixom ;)
Q har precis skickat en god natt saga till oss så att vi ska kunna somna. Den handlar om en fluffig kanin så nu ska jag gå och krypa ner brevid min kära vän och lyssna på Q's mysiga röst och förmodligen få mig ett gott skratt!

God natt, folks!


/ Mika

Kommentarer
Postat av: rita

fin blogg, vad söt du är :) ♥

Rita

2009-01-27 @ 11:53:19
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0