Livskärlek!


utanför affären i Oba där jag bodde med Therese och hennes Pojkvän Serdar. Det här vackra behöver man inte gå långt för att se. Bara 2 minuter. Om det endå fanns berg på Öland!

På nattclubben bistro bellman. Uppe i fönstrena på Cuba står Först Kubilay(idiiii), Serdar(Terrans pojkvän)  och sen någon galen turist som vill vara lika galen som dom andra 

En vanlig jobbar dag på Beachen. På väg bort till Turister för att prata om beach party om jag inte kommer ihåg helt galet!


Öhm, vad gör jag i bergen kl 05,38 med min mobil? Morgon promenad kanske :/?


När fotbollen var igång så hejade vi självklart på Turkiet som klarade dig riktigt smidigt i många matcher och firandet efteråt var inte att skoja med! Turkarna vet hur man firar!

Här kramar jag om älskade Elin och Emelie tar kortet kommer jag ihåg för dom hade retat mig för att vara alldeles för mycket turist av mig men nu i efterhand är dom nog bara glada för alla kort jag tagit ;)

Kamelerna vandrade förbi som vanligt och jag som ett snille tar kort :P haha rätt kul att man kan titta ut genom fönstrena och se kameler. Inte det första man ser hemma i Sverige precis.

Trött på det underbara livet? Nej detta är min sista dag i Turkiet så jag mår faktiskt lite dåligt nere vid vattnet men Therese fick en bra bild utav det!


Det finns så mycket mer än bara fest i Alanya och det är svårt för många att förstå det. Att slitas från en den kärleken jag byggde upp för Alanya när jag var där nere gör fortfarande ont. Att behöva lämna Turkiet för att mitt visum gick ut är något jag aldrig vill behöva göra idag. Därför ska jag köpa ett visum på minst 6 månader innan jag åker ner denna gång. JAG MÅSTE TILL NORGE! Alanya ger mig allting jag vill ha förutom sill och mjölk! Och jag tror faktiskt att jag kan leva utan det. ( iaf sillen!)


Glöm inte rösta i menyn. Ellie ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Alanya♥

2009-01-15 @ 08:30:59
URL: http://laurentii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0