Kul att tömmas på blod, INTE

AJ! Jag hatar nålar och jag blev precis tömd på blod. Var hos min läkare och tog en massa prover. Vet egentligen inte för vad men det är ju alltid kul att tömmas på blod, INTE! Hon tog 6 hela rör för fan och hela min arm är störd nu. Äsch, det går väl över men jag hatar nålar.
Idag ska jag nog in till min lilla Mika spika i Kalmar och vara med henne hela helgen kanske? Q följer nog med in idag för han älskar att umgås med oss för vi är ju bara så bäst. Skall försöka få tag på Mika nu med och berätta att jag mår bättre än igår så hon vet det. hmm.



Tony Montana jag älskar dina kommentarer!


Kommentarer
Postat av: hanna

ok, tack, jag kanske ska ta och prova det :)

2009-01-23 @ 10:29:29
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0