Jobbigt att motionera när man har världens dåligaste kondition

Ellie checkar in. Fy fan vad det är jobbigt att motionera när man har världens dåligaste kondition. Skjussade min syster till jobbet med CYKEL för ett tag sen men innan hon hoppade på så gick vi i rask takt. Jag är helt slut nu men för att vara riktigt ärlig så var det skönt att låta kroppen jobba lite som den inte gjort på länge.
Jag åkte sen ner till min syster igår och spenderade natten med henne. Skönt att få träffa henne igen efter en helt helg utan henne.
Idag är det fredag och jag har inge planer what so ever. Tråkigt men något kul händer väl?!

Jaja, nu ska jag läsa en massa bloggar sen skall jag hoppa in i duschen.
Puuss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0