jäkla läpp satan

Aj, jag har så sjukt ont i min underläpp just nu, jag känner att om jag gör så mycket som ett litet flin så spricker hela läppen sönder och jag får panik så ont det gör. Jag har verkligen ingen salva eller någonting här just nu och om jag fuktar läppen med saliv så torkar den bara ut. Jag dör. Det svider och jag kan verkligen känna hur det blir torrare och torrare för varje minut som går och snart spricker den säkert av sig själv. Jag hatar när det blir så här och det här händer verkligen varje vinter när det blir mer än -3 grader ute. Aldrig finns det någon salva eller läppsyl som hjälper. Jag vet inte vad jag ska göra jag vet bara att det är så himla jobbigt. Jag hoppas ingen av er har samma problem som jag.

... men nog skrivet om den jävla läppen, jag och Therese hade kafferep uppe hos grannen i trappen. Jag kan ärligt säga att jag tycker det är sjukt kul att sitta med dem damerna och prata om allting mellan himmel och jord och skvallra om granskapet. -"Han gör så här" och -"hon där nere är ju inte klok", -"ja men dom där borta har ju inte alla hästar hemma". i love it! Jag skall verkligen bli en riktigt gossip lady när jag blir äldre. Jag skall inte ljuga och säga att jag inte redan skvallrar mycket men jag skall skvallra så mycket mer.
___
Det känns som om det är någonting jag vill få ut  ur mitt system nu när jag skriver men jag kan inte sätta fingret på vad. Det är som en klump i magen jag har men jag får inte tankarna att kommer överens om vad det är utan jag har bara en sån obehaglig känsla i kroppen, jätte jobbigt faktiskt. Nej, nu får det vara nog. Jag ska ut och blossa sen ska jag lägga mig tror jag om inte jag och Therese skall sitta uppe och snacka lite skit som vanligt.


You know you love me / Ellie

Kommentarer
Postat av: therese

Tjenna..

Klart vi skall snacka skit plus att vi skall vända tillbaka ditt dygn för imorgon mirran då jävlar ska vi agera lektanter heeeeey !!

me love ya

2009-01-05 @ 21:16:46
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0