Jag tvivlar sten hårt

Glöm inte att röst i menyn, kul för mig att se resultat


God Morgon!  Här har man varit vaken ett bra tag faktiskt. Eller ah, en timma. Somnade riktigt tidigt igår och nu är man vaken igen. Toppen. Idag blir det mestadels slapp dag kan jag tänka mig och senare ikväll skall jag börja göra mig iordning för utgång med Q. Det ser jag fram emot. Vet inte riktigt om det bara är vi två som ska ut( jag tvivlar sten hårt) men det kommer blir jätte kul hur det än blir. Jag bara döör längtar tills jag får sätta på mig mina skor. Har inte bestämt vilka jag skall ha på mig ikväll, Har inte ens funderat ut vad jag ska ha för kläder ikväll. Jaja ett senare problem är det. Nu ska jag äta frukost.

Puss puss


Halft nyvaken Ellie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0