Jag inte är så förtjust

Och så var det kväll igen. Jag har precis ätit en banan och jag mår sjukt illa, vet inte vad som hänt men jag tror inte jag tål bananer längre. Det stör inte mig så mycket eftersom jag inte är så förtjust i dem men en banan då och då är ju alltid gott. Jag har faktiskt för det mesta sovit idag eftersom jag sov riktigt dåligt inatt. Har hunnit med en skön dusch för ett tag sen och nu sitter jag i köket och undrar vad som händer ikväll. Jag mår illa!!
Snöpromenad kanske, för här på Gotland där jag är just nu så har vi mycket mycket snö. Det låter mysigt faktiskt, får se vad som händer. Hoppas ni har haft en bra dag!

Pussna Ellie


Kommentarer
Postat av: Nanna

jag vill också ha snö!!!!!!! så orättvist!

2009-01-03 @ 22:09:09
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0