Jag fick konstiga kramper

Hej hopp alla glada. Så var den kväll igen och jag är trött som en dåre trots att jag sovit hela dagen. Jag har totalt vändt på dygnet igen och jag mår dåligt av detta. Jag är glad att jag är på Gotland hos Therese och får vända på dygnet. Igår var vi ute och festade, jag totalt nykter för jag fick konstiga kramper i magen då jag tog en klunk öl, så jag gav bort ölen och dansade nyker istället. Jag hade grymt kul, man behöver verkligen inte dricka för att ha kul. Igår var en helt ny upplevelse för mig faktiskt och jag tror jag skall fortsätta som jag gjorde igår. Ha kul ute men vara nykter! Jag somnade sent/tidigt imorse och sov som sagt hela dagen, jag skäms. Nej nu skall jag springa över till grannen och hämta margarin så att hon kan laga hastbullar( typ munkar, fast godare). YUMMI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0