Jag drömde serisöt om kebabrulle

God morgon Sverige.  BLÄ! Jag är vaknade hungrig som ett svin, har inte sovit många timmar. är så sjukt hungrig så jag kan inte ens sova. Men snart ska jag gå ner och äta min frukost som består av knäcke macka och en kopp te. Sen är det tillbaka till vattendrickandet tills det är dagt för lunch då jag äter fisk eller sallad och sen kvällsmat vid 4-5 tiden då jag äter någonting lite mer mättande men endå ingenting onyttigt.  Puh, jag drömde seriöst om kebabrulle. haha Jag är så löjlig. MEN, vill man bli fin får man lida pin. Jag måste köpa en våg för guds skull!


Norge norge norge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0