Jag blir galen

Hej.
Sitter hos syster och har varit här sen igår kväll. Jag tycker om att umgås med henne för vi är verkligen som en person tillsammans. Vi förstår varandra och står alltid bakom varandra för att ta emot ifall någon av oss skulle falla. syskonkärlek. Idag har jag och Nadine sovit sjukt länge och vi båda två skäms lite. Imorgon börjar en sten hård diet för oss två. Nadine har gått på denna diet förut och gick ner  20 kg på 4 veckor och imorgon börjar äventyret för mig med. jag vet inte riktigt om jag kommer klara det men jag lovar att jag skall göra mitt yttersta.
Jag har fått tid hos vårdcentralen nu äntligen, mina eksem har blivit värre, dom har spridit sig över ögonlocken nu och det kliar så jag blir galen, jag tror att det var den där jäkla bananen jag åt för några dagar sen som har förstört mitt face.  "My beautiful faaaaaaace" haha ;) Nej men det är faktiskt inte kul men jag är ju en sån skojare så jag kan inte låta bli att skämta om det. 

Jag älskar Jesus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0