Jag är jävligt hungrig

Rösta gärna i menyn



Hej.
Jag lyckades somna om, men nu två timmer senare vaknade jag igen och nu kommer jag inte kunna sova på ett bra tag alltså. Helt klarvaken i huvudet. Det enda som kanske skulle få mig trött hade varit en sjukt tråkig föreläsning. Jaja, jag vill äta frukost, men mamma sover. Hon vaknar nog om någon timme. Det vart de enda jag fick i mig igår innan jag somnade (frukost alltså) så jag är jävligt hungrig faktiskt.  NO SHIT!
Nej, fixa håret kanske och sen se The hills sesong 1? hmm. Jag vill ha alla sesonger på nytt. Mina skivor är repiga och hackar som aldrig förr, PANIK! Födelsedags presenter my dear!

Kommentarer
Postat av: JOANNA

sv: åg din lyckost! men jag har fakstit inte heller varit det så mkt...P

2009-01-19 @ 07:18:19
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0