Jag är BEAUTIFUL

Rösta Rösta Rösta i menyn!


Det gick precis upp för mig att jag inte har något smink till ikväll ?! hur gör jag nu! Jag har inte köpt nytt smink sen jag skulle åka till Turkiet och det var ju för snart 9 månader sen. Hum, inge kul att gå ut utan även om jag skulle kunna göra det efter som jag är BEAUTIFUL! haha.. Fan da. Får nog ringa syster och kolla om jag kanske kan springa ner till henne och göra mig iordning för då kan jag endå låna hennes locktång. Jo, så får det blir.
jag är lite ledsen nu faktiskt för jag har plockat ner allt mitt julpynt, trots att jag brukar ha kvar det till februari. Men julkänslan är borta. Ja, det är fortfarande jag som skriver :P, men va fan. Nästa år kanske. Det är fortfarande vitt ute på marken här på Öland och kallt som satan men ingen julkänsla. kanske för att julen är över? Jag fick iallafall reda på att jag har haft en afrikansk tavla ( jag har inte varit medveten om ) sen jag var liten. Nu står det här i mitt rum, Måste köpa en stor ram till den så jag kan hänga upp den på väggen. Jätte fint. Nej tillbaka till städandet. Nu är det dags för damsugning.


Pussna



Konstigt att min kamera nu för tiden är orättvis mot mina saker.
Jaja, så ser den nästan ut.
"Kvinnan lagar mat och mannen dricker typ öl vid elden" riktigt afrikanskt liv. haha

Kommentarer
Postat av: Julia - Tävla om en ny header

snygg profilbild

2009-01-16 @ 11:52:51
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0