Ingen skriv lust idag

Seg dag idag, ingenting jag klagar på utan det är snarare bara väldigt skönt. har suttit i soffan och glott tv hela dagen och jag ska snart börja bege mig hemåt. Den här helgen har varit grymt bra och jag hoppas på att få en sån här bra helg snart igen. Igår var Q här och det är alltid kul att ha hela "mitt" gäng samlat på samma plats. Mika och Q är mina små änglar som jag verkligen älskar att umgås med. Jag har ingen skriv lust idag så jag får se om jag skriver något mer än detta lilla som inte är något speciellt.

Hoppas ni har/haft en bra måndag! Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack gumman =) Vad gulligt!

Ses snart? =)

Puss

2009-01-26 @ 22:31:43
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0