Hej

Hur mår ni? Jag mår bra nu efter att ha varit lite irriterad sen tidigare idag. Jag blev snabbt gladare när jag kom över två grymt bra fynd i Kalmar idag. Hur glad som helst. Jag älskar Rea, visst så tar det lite längre tid att verkligen hitta något fint men om man tittar riktigt noga och länge så hittar man fin fina saker(idag plagg).
Skall snart iväg till Syster min och antagligen spendera kvällen där med henne. Idrottsgalan ikväll ? (eller)
Nu ska jag ner och dricka kaffe. Hoppas ni får en bra kväll. Pussna på er.


Stor myskofta till mig när jag fryser som  jag gör ganska ofta. Kostade bara 49 kr. Fynd fynd fynd!


jag var inte riktigt säker på om det var en kjol eller en klänning men nu är jag rätt så säker på vad jag skall använda den som, Klänning. Fynd fynd fynd, även denna för bara 49kr och båda plaggen är köpta på Gina Trico i Kalmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0