Hatkärlekskombination!

Hej, Nu har jag precis slängt in en tvätt i tvättmaskinen. Skönt att få lite rent faktiskt. Jag har lätt för att bygga berg med använda kläder. Idag kommer det bli en historisk dag kan jag tänka mig eftersom att jag skall bad/duscha en av mina katter(Katti). Hon hatar vatten och hon tycker om att smita iväg men hon älskar mig så jag hoppas på lite hatkärlekskombination! Just nu ligger hon brevid mig och stackaren har ingen aning om vad som väntar henne! Känner mig som ett monster men till och med katter måste tvättas ibland. Jag och mamma har förberett genom att klippa hennes klor så att jag inte blir ihjälriven. Jag känner mig som sagt som ett monster. Efter duschen ska jag ge henne lite mackgrill faktiskt och en regäl torkning med  handuksmassage om hon tillåter det.

Nu är det jag och Beyonce mot världen! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0