Gull gull gull

Hej alla glada.
Nu sitter jag är hemma hos Mika och vi har lagat god god mat, eller Mika har lagat mat och jag har suttit som fastklistrad på hennes dataskärm och kollat på Chris. Vi kollade på Körslaget, gull gull gull Erik gick vidare men konstigt nog så åkte Sveriges gulleplutt Magnus Karlsson ut. Väldigt förvånande men Hanna är ju faktiskt duktigt. Well well. Vi skall bara ta det lugnt här hemma ikväll, kolla på tv och bara prata massa skit. KUL. Bilder kommer imorgon.


Aladin jag vill på semester nunununu!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mireille!! Det är på hög tid att vi ses snart!

Saknar dig för tusan! Flytta till Kalmar! :)

2009-01-25 @ 01:39:49
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Kul att du tycker dom är fina :)

Har du några?

Puss puss hjärtat

2009-01-25 @ 05:04:29
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0